Előkészületek : illesszük össze a játéktábla részeit, melyek így egy ösvényt ábrázolnak. A játékosok válasszanak egy állatkát, és tegyék a tábla elejére (a sárga mező elé). A játék célja, hogy először juttassuk el az általunk mozgatott állatkát az ösvény végére.
A játék menete : A játék az óra járásának megfelelő irányban folyik. A legfiatalabb játékos dobjon a dobókockával.
Az alábbi lehetőségek fordulhatnak elő:
- ha a dobókocka egy színes oldalán áll meg: a játékos helyezze a következő dobókocka által mutatott színre az állatfiguráját. (ha az adott szín már foglalt, akkor lépjen az első üres dobókocka által kijelölt színre)
- ha a dobókocka virágot mutat : a játékos a következő olyan üres mezőre léphet, amely azonos színű azzal, melyen most áll
- ha a dobókocka méhecskét mutat: sajnos a játékosnak az eső olyan mezőre kell visszalépnie, mely azonos azzal a színnel, melyen most áll.Az lesz a győztes, aki először lép arra a mezőre, mely négy színből áll az ösvény végén. A győztes egy nyereménykorongot kaphat, és újra elkezdhetitek a játékot.
Játékszabály letölthető itt:
Játékidő: 10 perc
Játékosok szám: 2-4 fő
Jelleg: litlle társasjáték
Fejleszti: szókincs, élőbeszéd, formafelismerés, tárgyi tudás.