Játékszabály
Játék kezdése: a játékosok egymás után dobnak mindkét dobókockával, akinek a dobása a legmagasabb, az kezdi a játékot. Minden játékos annyit lép, amennyit dobott. Kivéve, ha a dobókockákkal 4-et és 5-öt dobott, akkor a 26-os mezőn kezd, ha 6-ot és 3-at, akkor az 53-as mezőn kezd a játékos.
Játék menete: ha egy olyan mezőre lépsz, ahol már egy másik gúnár áll, akkor vissza kell lépj az előző dobásod mezőjére. Ha a gúnárral egy kék mezőre lépsz, akkor ugyanannyi lépést tehetsz meg mégegyszer előre, mint amennyit dobtál. Egy gúnár sem állhat játék közben a kék mezőn. Ha az alábbi színes mezőre lépsz, akkor:
7 ? libád hátszelet kapott. Lépj előre a 12-es mezőre.
19 ? libád elfáradt, ahhoz, hogy tovább haladhasson, pihennie kell. Kimaradsz 1 körből.
31 ? libád kútba esett, meg kell várnod, hogy valaki elhaladjon melletted, hogy kiszabadulj (mi javasoljuk, ha 3 kör után sem halad el melletted senki, akkor újra játékba kerül a libád)
42 ? libát elakadt a tüskebokorban. Lépj vissza a 37-es mezőre.
52 ? libád fogságba esett. Kimaradsz 1 körből.
58 ? libádat elkapta a róka. Lépj vissza az 1-es, kezdő mezőre.
Játék vége: a játék végén pontosan annyit kell dobnod, hogy libád a tóba érkezzen. Amennyivel többet dobsz, annyit kell visszafele lépned. Az nyerik a játékot, akinek a libája először érkezik a tóba.
A Little Dutch termékek hiheteltenül jól kombinálhatóak egymással, köszönhetően a letisztult formáinak, színeinek.
Keresd a többi Little Dutch fajátékokat, indián sátrait, textileket, lámbabúrákat, babajátékait!
Anyaga: karton
4 éves kortól ajánlott
Játékosok száma: 2-4 játékos
Jelleg: Párosítós fejlesztő, oktatójáték
Fejleszti: logikai gondolkodást, kombinációs készséget, rugalmas gondolkodást, koncentrációt, memóriát, kommunikációt, megfigyelő képességet, összefüggések felismerését, rész-egész felismerését